CONTACTA'NS
Estem aquí per ajudar-te
Tens dubtes o necessites assessorament? Completa el formulari i un dels nostres experts es posarà en contacte amb tu el més aviat possible.
Si ho prefereixes, també ens pots escriure per WhatsApp o visitar-nos a les nostres botigues.
- 93 812 62 81
- 621 29 98 60
- Passeig Sant Genís, 25 Taradell
- Rambla del Carme 18, Vic
PREGUNTES FREQÜENTS
Tot el que necessites saber sobre les nostres tarifes i serveis.
Resolem els dubtes més comuns perquè puguis contractar amb total confiança i tranquil·litat.
I si encara així tens alguna pregunta, no dubtis a contactar-nos.
Quina cobertura mòbil teniu?
Fem servir la xarxa de Movistar i Orange, cosa que garanteix cobertura 4G/5G al 98 % del territori nacional.
Teniu roaming fora d’Europa?
Sí, el pots activar per a països fora de la UE. S’apliquen tarifes diferents que ens pots consultar o a atenció al client.
Ofereiu eSIM?
Sí, pots activar la teva línia mitjançant eSIM si el teu dispositiu és compatible. Tot i això, la tarifa pot variar.
Quant triga la portabilitat?
La portabilitat mòbil sol trigar entre 24 i 48 hores. T’avisarem per SMS del dia exacte en què es farà el canvi.
Perdré el servei durant la portabilitat?
No, només pot haver-hi una interrupció de pocs minuts durant la matinada en el canvi de xarxa. No necessites fer res més.
Quan es passa el rebut cada mes?
El rebut es carrega entre el dia 1 i el dia 5 de cada mes, i correspon al mes anterior.
Quant triga la instal·lació de fibra?
Després de contractar, et trucarà un tècnic per concertar cita. El termini habitual és de 2 a 5 dies laborables.
Inclou router amb la fibra?
Sí, et proporcionem un router WiFi inclòs en la instal·lació. No té cost de lloguer, però cal retornar-lo a la companyia en cas de cancel·lació del servei.
Teniu servei d’IP fixa?
Sí, si necessites una IP fixa (per exemple, per a càmeres de vigilància), la pots sol·licitar amb un petit cost addicional.
Hi ha permanència en els vostres serveis?
Té una permanència de 12 mesos si contractes només la fibra.
Si esculls un pack que inclogui altres serveis, la permanència és de 3 mesos en cas de fer la instal·lació tècnica.
Si et dones de baixa abans d’aquest termini, se’t cobrarà un import proporcional pels costos d’instal·lació.
Com puc donar-me de baixa?
Et pots donar de baixa trucant al 1713, que és el servei d’atenció al client. El procés és ràpid i no té penalitzacions si no tens permanència.
Com puc millorar la cobertura WiFi?
Una de les opcions és instal·lar un amplificador de senyal WiFi, que rep la senyal WiFi i l’amplifica per tal de cobrir les zones on no arriba la senyal.
L’altre opció és una tecnologia anomenada PLC (Power Line Communications), que utilitza les xarxes d’energia elèctrica per transmetre dades i altres fitxers. D’aquesta manera, la línia elèctrica convencional actua com a línia digital amb una molt bona prestació amb una altra velocitat de transmissió de dades.
Quins serveis addicionals puc activar en la meva línia de telèfon fixe?
BÚSTIA DE VEU
Mitjançant els següents codis pots accedir, activar, desactivar i configurar la teva pròpia bústia de veu:
– *10 Habilitar bústia de veu
– *11 Deshabilitar bústia de veu
– *97 Escoltar missatges emmagatzemats a la bústia de veu
– *97+opció 0 Configurar bústia de veu
DESVIAMENT DE TRUCADES
Mitjançant els següents codis es pot activar o desactivar diferents opcions de desviaments de trucades:
– *72+número de telèfon : Desviament incondicional al número de telèfon indicat
– *73 : Desactivar desviament incondicional
– *90+número de telèfon: Desviament de trucada en cas que la línia estigui ocupada.
– *91 : Desactivar desviament quan estigui ocupat
– *92+número de telèfon: Desviament en cas de no contestar
– *93 : Desactivar desviament quan no contesta
– *88 : Desactivar tots els desviaments
– *78 : No molestar
– *79 : Desactivar No molestar
TRUCADES OCULTES
Aquest servei permet fer trucades sense que aparegui el número de telèfon des del qual es realitza:
– 067+número de telèfon : Per fer trucades sense mostrar el número de telèfon des del qual es truca.
REFUSAR TRUCADES OCULTES ENTRANTS
Quan s’activa aquest servei, en cas de que entri una trucada amb número ocult, apareix un missatge que adverteix que la persona a la qual s’està trucant no accepta trucades d’origen desconegut:
– *77 : Rebutjar trucades ocultes
– *78 : Acceptar trucades ocultes
TRUCADA EN ESPERA
Quan es rep una trucada mentre la línia esta ocupada:
– +1 : Es penja la trucada i es connecta amb la trucada en espera
– R+2 : Es posa la trucada actual en espera i es connecta amb la que estava en espera
– R+3 :Es fusionen les dues trucades i s’inicia una conversa de 3
– *70 : Activar trucada en espera
– *71 : Desactivar trucada en espera
LES NOSTRES BOTIGUES
Vine a veure’ns, som a prop teu.
Visita’ns a qualsevol de les nostres botigues físiques, on et rebran persones reals, disposades a escoltar-te, ajudar-te i acompanyar-te en el que necessitis. Perquè creiem en l’atenció humana, propera i de veritat — sense presses, sense robots, sense complicacions.
Parlem Taradell
- Passeig Sant Genís, 25 Taradell
- 93 812 62 81
- taradell@ambaixadorparlem.com
- De dilluns a divendres
- 10h a 13h- 16.30h a 19.30h
Parlem Vic
- Rambla del Carme, 18 Vic
- 93 677 10 90
- vic@ambaixadorparlem.com
- De diluns a divendres
- 10h a 13h- 17h a 20h